Friday 16 December 2011

WELCOME !! ♥♥

みんな!はじめまして!私の名前は中村あゆみです。ことは、私の日本語の名前です。私の英語の名前はティファニーヨーです。^^
18歳..
生年月日1993年4月7です..
趣味は泳いでいる。バドミントンは、コンピュータゲームをプレイ、漫画を読んで..
私はそんなに日本文化が好き!着物、寿司、緑茶を着用するような気がします!
ば、日本から私の友人の一..私はとても幸せです!
すみません!といっても過言でゴミ..今、私は私が好きなアニメを示すつもりです!

Sorry .. some of my friend dunno what's meaning .. 
Self introduce .. Normal ppl will do it .. 

Anime .. My third sister pull me in .. Start of inuyasha .. Then i try to find other anime suitable to me ..  Six years already ... Ha~ Accompany till now .. I still love them very much .. 

ANYWAY , Have fun ~

No comments:

Post a Comment